Nedräkning

Hejsan! Snart är det ju födelsedagar här hemma.. Om 1 vecka fyller Lina 8 år & om 11 dagar fyller Noel 4 år.

Lina har nedräkning! 😃 Födelsedag & kalas knackar på.. Hon ska ha kalas på lördagen på sin ridskola för skolkompisar. Sen på söndagen ska vi ha öppet hus, för båda barnen här hemma, för vänner & familj! Ska bli så kul! 👍

Lina längtar, är spänd & nervös! Min stora lilla tjej! ❤ Noel han vet att han snart ska få paket & fylla år, men han tycker det är "oshysst" att han inte får ha ridkalas.. 😉

Mina fina barn! Tänk vad jag älskar er! Fast ni kan få min bägare att rinna över & vara riktiga skit ungar så älskar jag er såklart över allt annat på denna jord!! ❤ Kärleken till er är oändlig & jag längtar efter er när jag jobbar & när ni somnat på kvällen! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0