Noel 4 år!

Idag kära vänner fyller vår lilla kille 4 år! Min lilla bebis som föddes nyss! Vårt andra mirakel & kärleksbarn! Tänk att det redan gått 4 år sen han såg dagens ljus.. I skrivandets stund var han drygt 2 timmar gammal.. Så fin, så perfekt! 💕


Jag minns denna dag som igår. Jag var ju såklart spyless på att vara gravid & otymplig! Hade ett planerat snitt & allt var välordnat, allt gick bra & ut kom den vackraste bebis killen! ❤

Tiden går fort & nu är han en kille med energi som skulle räcka till 10 andra barn. Idag är vi lediga, jag & Noel! Snart kommer dom andra 2 hem! Vi har lekt med Noels presenter! 😃






Grattis igen vår underbara kille! Vi älskar dig världens bästa Noel! ❤

Ikväll kommer Ida & Kristoffer & äter tacos & firar barnen! 👍




Kommentarer
Postat av: Lina

Åh fina noel, stora killen. Grattis på din dag
Kram

2013-09-16 @ 14:22:55
URL: http://Filippamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0