Dag med goda vänner!

Ännu en solig ledig dag har passerat! Har varit kanonbra!

Vi vaknade lite senare än vanligt. Martin & Noel åkte på Martins uppdrag, att kolla avspärrningarna på deras jobb i stan. Jag & Lina låg i sängen, blev inte frukost förrän närmare 9, vilket är skönt när det är helg! 👍

Åkte tillsammans med Ida & Zeb & mötte Camilla, Jimmy, Adrian & Ninnie på Vallby friluftsmuseum! Mysig & pricken över I:et var att det var loppis & vi gjorde alla fynd! Köpte böcker till barnen, perfekt! ☺️



Stora grisen svalkar sig (?) med tungan utanför 😂



Söta Adrian! ☺️





Fina Ninnie ☺️




Ida & Noel checkar in fågelskrämman 😜


Åkte till Biltema när man ändå var i storstan 😉 åt glass på parkeringen! 👍




Sen hem till Anneli & Mange & grillade & hade en trevlig avslutning på en kanonbra dag! 

Nu ligger jag i sängen. Martin är ute med Kristoffer & tar några öl! Jag ska jobba imorgon. Bytte bort min fredag som kommer, blir då ledig ons-fre innan jobbhelg. Helt ok & lite ob skadar ju inte.

Nu ska jag sova. Lina har läst godnattsaga, så är lite trött 😉


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0