Magvirus

Hej! Det är nåt dumt virus som attackerade min fina Lina inatt. Eller började nog igår.. När vi skulle åka till skolan gnällde hon på ont i magen. Hon trodde själv att hon bara var hungrig. Hon var i skolan hela dagen, men när jag hämtade henne på em så gnällde hon återigen på magont. Men hon åt mat & var som vanligt. Hon somnade ganska tidigt, så även jag.

Strax innan tolv inatt vaknade hon & grät & kräktes lite. Vi gick ner på soffan & la oss & där kräktes hon 2 gånger till i en hink. Mängder! Hon tömde magen! 

Sen har det inte vart nå mer, lite lös i magen.. Konstig magsjuka, eftersom det tog längre än 12 timmar tills hon kräktes. Men nåt skit är det iaf. 

Hon har idag ätit ett äpple, en rostad med sylt & yoghurt. En riskaka & massa vatten! Hon har fått behålla allt! 👍

Lider med min vackra tjej! ❤️


Noel är hemma med oss. Vill inte lämna honom då syrran är sjuk.. 😃 han är en vild kille nu.. Men just i skrivandes stund ligger han här & ser på film ☺️ Må detta vara så ett tag! 😴 ganska seg efter denna natt! 



Hoppas vi andra klarar oss & att vår & sommar kommer snart så alla virus försvinner!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0