Fredag!

Så skönt med fredag, inte för att jag har jobbat i fem dagar. Men ändå skönt med fredag & helg! 😃

Imorgon smäller det! Tomteland!! Hurra va kul det ska bli!! 

Igår var vi först på luciafirande på Noels förskola. Noel ville ge blommor till sina fröknar & Martin köpte hem & jag fixade iordning. Blev så tjusigt!  😜




Det är hemmagjorda ljus som ligger i 👍

Glada blev dom iaf. Från dagis åkte jag & lämnade Noel ännu en gång hos Elle! Tackar ifrån djupet av mitt hjärta för all hjälp Elle ❤️

Sen var Noel med mig på jobbet. Gick luciatåg med oss & sjöng för våra kunder & fikade med dom. Sen spelade han lite på datorn uppe på kontoret & hjälpte till & mala papper! 😉


Sötaste medarbetaren! ❤️

På kvällen var det julmarknad & lucia på skolan! Lina var med i luciatåget & hon har varit så nervös inför detta! Bära levande ljus & allt! Pluttan! 😊 jag tog kort men lägger inte ut det här. 

Lite julstämning har man, men skulle inte skada med lite snö.. 😜

Nu ska jag snart åka till jobbet. Ska bli fika idag på morgonen så jag väljer att åka redan 6.30. Så jag kan fixa innan alla kommer. 😃 Martin & Noel är lediga & dom lämnar Lina i skolan. Trött familj, snarkar som sjutton! 😘

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilka fina blommor. Önskar jag var lika pysslig som du 😁

2014-12-12 @ 21:21:22
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0