Min kille

Vad hände med min lilla bebis. Min lilla kille som föddes nyss. Min allra sistfödde! Han har en lös tand! 

Jag kan inte förstå att han har en termin kvar på förskolan & sen ska han börja i förskoleklass! 


Idag fick jag hjälp att laga middag. Jag var inte så sugen men Noel var ju såklart hungrig. Han klädde även på sig själv idag. Skjorta, shorts & tomteluva. 😍 jag hade inte kraft att lägga mig i det valet.. 😉 

Han är så go vår lilla kille. Med ett humör som gör att man får ett & annat grått hårstrå. 😃

Vi mår bättre. Som det ser ut nu så får jag jobba på onsdag! 👍 hoppas verkligen att det håller i sig! 😃

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ännu en dag hemma med barnen imorgon. Kanske ska baka lussekatter? 

Tjing!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0