Tjoho!

När ljuset i tunneln är här! Imorgon ska vi jobba, Lina ska till skolan & Noel till Elle! Ja Noel ska till Elle för att magsjukan går fortfarande på förskolan & vi vill verkligen inte ha den igen.. Framför allt för att vi ska till tomteland på lördag & det vill man ju sannerligen inte missa igen, ja vi missade det för 2 år sen, just pga magsjuka! Så vi undviker förskolan så gått det går faktiskt! Tomteland är ju the shit! Älskar det! Ska bli såååå roligt! 😃

Idag har vi varit hemma & kurerat oss sista dagen. Varit ute & grejat, gått lite i skogen, Martin har eldat lite & så. Sen har vi äntligen fixat pysselrummet!! Är så lycklig!! 😍


Kikade efter tallris




Det mörka där är en soffa & mitt emot där har vi nu tv spel. Alltså ett pysselrum/tv-spelsrum! 👍😃 kanoners blev det helt klart!! Är så nöjd! Lite bättre belysning & lite fina tavlor så är det kanon! Äntligen! ☺️

Nu sover Noel & Lina med snart hoppas jag. Vi ska väl se på tv kan jag tro. 😃


Mysigt med Affe! ❤️

Tjoho va skönt det ska bli att jobba imorgon! 👏

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att ni är friska igen och vilket underbart pysselrum. Där kommer ni att skapa mycket fint. Hoppas nu att bacillerna håller sig borta ett väldigt bra tag. Jag skulle också undvika dagis om jag bara kunde.

Kram på fina du!

2014-12-10 @ 21:20:16
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0