Vår 1:a advent

Ja den firades i Uppsala som traditionen i vår familj är.. Inget förutom sjukdom kan rubba den! 😃

Vi åt först den goda frukosten med tomtegröt & tände 1:a ljuset. 


Sen åkte vi till svärisarna & åt lite lunch för att sen åka in till Uppsala! Älskar Uppsala där skulle jag kunna bo helt klart!


Vi fikade på landnings & satt kvar länge & mös där inne. 





Sen gjorde vi stan. Tänkte julshoppa men det blev aldrig av.. 😁






Suddigt men ett försök. 😜

Senvidare upp till slottet & såg på dom vackra häftiga fyrverkerierna! 



Jag & svärmor ❤️




 En mysig dag som alla år! Älskar första advent OCH julen i sig såklart! 👍 🎅

Ledig idag med. Ska hämta Noel som varit med sina dagiskompisar på förskoleklassen & hälsat på. Vi ska äta lunch & sen åka & leka med hans kompis från dagis! 😃 jag har städat av här hemma & lagt på en massa gamla trasmattor som jag köpt på loppis! 👍


Slottet i underbara Uppsala! 😍

Ha en fin dag! Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0