Vår jul

Jisses vilken lugn & skön jul vi har haft. Barnen har ju varit uppspelta & tyckt att det varit en hel del väntan.. Men det har gått bra ändå! 😜 dom börjar bli stora mina små gryn!


Julkort 😂



Julbarnen 😍


Dopp i grytan till lunch! 👍😋




I väntan på tomten spelade vi Fia med knuff & sov lite 😜


Tillslut kom tomten.!! Han hade gått till rävstigen först vilket barnen var nervösa för 😜 men tillslut kom han med en massa fina klappar till barnen & oss andra! 🎅



😍


Barnen fick en var av oss i år. Lina en dator & Noel en iPad. Känns så bra! Åh lyckan va total! 👍


På kvällen gick vi ut & tände lite tomtebloss & åkte pulka, perfekt med kyla efter all mat! 😃


Idag kom pappa, Lena, Rickard, Marcus, Conny & Liam. Vi åt mat & delade ut lite klappar! ❤️


Madicken & min fina bonusmamma! 😍

Nu ska jag fixa lite smörgås bara. Inte hungrig direkt, men Lina är tydligen det! 😳 imorgon ska jag jobba & på kvällen ska vi åka på bio i Västerås. Sune i fjällen! Längtar! 😜 alltid en bio på julen! 👍

Tjingeling & god fortsättning! 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0