Vidrigt..

Som mamma till 2 barn 5 & 9 år så är den stora mardrömmen när det gäller magsjuka att både jag & Martin blir sjuka samtidigt.. Det hände igår. Jag, Martin & Lina låg som stök. Men till min stora förvåning så var Noel lugn. Han lekte i sitt rum, servade oss med vatten. Plockade i diskmaskinen & låg med oss & såg på tv.. ❤️❤️

Min lilla Noel börjar bli stor! 😍

Idag så går allas sjuka åt rätt håll. Martin & Lina blev sjukast. Om man nu kan säga så om denna vidriga åkomma. Jag behövde aldrig spy, kom bara bakifrån. Men helt slut! Feber hade vi alla tre igår kväll oxå. 

Nu kan man ju hoppas att det går åt rätt håll & att alla blir friska! 

Fy fan för detta rätt utsagt!  😷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0