Åh så även jag!

Tjaba! Ont i halsen & slut i kroppen, kunde inte ens svälja frukosten i morse utan att nästan börja grina, plus att kaffet smakade illa.. Då är det.. Illa! 

Till läkarstation med en Noel som sällskap, då han är på gränsen & gå till dagis (imorgon ska han dit, han längtar) för att få domen igen: halsfluss! Jag med! 😩 fan! Kåvepenin i 10 dagar.. Bajs sjukdom! 😢


Matar ankorna innan vi åkte hem efter läkare & apoteksbesöket.. ❤️

Ledig i morgon. På torsdag har jag bytt till mig ett jobbpass, så jobbar då inne på kontoret & kan då jobba. Dom sa att om jag orkar jobba på tors så kan jag det utan att smitta. 👍

Mår ganska ok ändå. Vet att det kommer kännas bra imorgon! I morgon ska jag vila. Jag ska läsa en bok & vila!


Min man vet vad jag behöver! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0