Dagarna går..

.. Lixom in i varann.. Att stanna upp & andas emellanåt hinner man knappt med vissa gånger.. 

Var ledig i måndags iallafall! Skön dag & jag hann med en massa saker! Bokade tid i tvättstugan & fick bort all tvätt, vilket är skönt att kunna göra! Bakade 2 limpor, otroligt lättbakat bröd med få ingredienser, även gott som tusan! 😋


Noel älskar att hjälpa till i köket. Baka, laga mat, skala potatis eller skära sallad med en liten halv-vass kniv, diska, plocka i diskmaskinen.. Ja allt! Han är så duktig! 😃

Vi var även hundvakt åt Zeb & det är alltid lika roligt! Älskar den där vovven alltså! 😍 fick vi massor med timmar ute i friska luften med! 





Finaste killarna! ❤️


❤️

Noel tog in is & skulle se hur det ser ut när det smälter. Snö tog han in idag så han lär väl aldrig mer äta nåt av det nå mer.. 😁


På kvällen va jag med Lina på ridskolan. Hon är grym min tjej! Tänk vad mkt hon lärt sig på dessa år! 😍


Igår var jag iväg & red. Känner träningsvärken idag & det är så skönt. Vilodag idag. På't imorgon igen! 😃 funderar på att damma av mina stavar! 👍

Snart sticker vi till tenneriffa! Hurra va härligt det ska bli! Behöver verkligen vara ledig & mysa med min familj! ☺️

Finns lite man måste hinna med innan dess.. Men det ska nog gå! 😉

Får försöka fånga varje sekund med barnen.. Tiden går så fort & snart så är dom tonåringar. 😄

Nu ska vi se på mästerkocken. Barnen sover sött! ❤️


Snygg korv i ugn va.. 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0