Bad igen

Tänk vilka fina dagar det har varit! Idag var vi på fjärdhundrabadet, hämtade vår lilla nicky först så hon fick bada med oss! Lycka! ☺️


Glada & tokiga barn! ❤️



Simmar några längder, min lilla fisk ☺️


Tjejerna hoppar i! 😍

Hade en bra dag där idag! Vi alla är så solbrända nu & man kan komma stolt tillbaka till jobbet! 😎🌞

Noels dagispolare kom oxå så dom lekte nästan hela tiden & Lina med nicky & syrran till Noel kompisar.👍 jättemysigt!

När vi åkte därifrån mötte vi Elle med Restrerande familj utom Neo & spelade minigolf. Gick ganska bra.. Tills hungern blev för påtaglig 😜




Då blev det mat på drottningen, sen hem, lite tv tittande & vid 21 somnade trollen! ☺️ En bra dag!

Ida kom & kramades lite. Nu har dom börjat åkt till norr.. Saknar redan! Men jag ska nog klara mig.. 😉

Nu sova! Imorgon ska jag & Lina hänga med min pappa & hans polare lite! Pappa är i Västerås nu. Ska bli kul! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0