Bad, lek & trots

Goddag! Just nu klagar jag inte! Ligger på filten & solar. Bättrar på brännan, är med familjen i Gustavsvik & familjen badar medan jag inte riktigt kan det denna tid i månaden.. 😁 lite trist, men men.. Jag får sola, det jag älskar allra mest!! 👍

Jobbveckan har rasat förbi som ett X2000 tåg & jag man hinner knappt andas.. Mest kanske på grund av värmen dock men ändå.. Jag är glad över att jag inte jobbar ute nu när det är så hett. Lider med mina kollegor som kämpat på i värmen denna vecka! ❤️ På kontoret är det svalt, om man stänger ute värmen! 😜

Igår hängde vi med grannarna igen. Så mysigt att bara sitta & snacka lite skit när sommarkvällen är som bäst! 😃 kommer sakna det!





Vi har tydligen blivit med kattbebis. Carro & Armando har fyra stycken & i veckan så hörde jag en av dom jama i högan sky. Då hade den kommit ut på nå sätt, vi tog hand om den innan Armando kom hem. Martin sa att det var ett tecken. Det var meningen att vi skulle ha en till råttfångare i vårt hus. Så lagom tills vi flyttar har vi tre katter. 😜


Så otroligt söt, som alla kattungar!  ☺️

Barnen är så otroligt tålamodsprövande just nu. Dom trippar på vårt tålamod & testar alla gränser just nu. Lina är såååå kaxig & Noel har tallkottar i öronen! Men det som inte dödar härdar. Önskar man hade mer tålamod ibland bara..  😩

Älskade små liv! Nu kanske dom kommer snart! Jag är hungrig! 😋


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0