Förkyld

Blä för förkylning.. Men kanske inte så konstigt när vädret inte riktigt kan bestämma sig.. Men Inget att hänga läpp för.. Det blir ju bättre! 😃

Igår var jag & barnen på Bresse & badade. Eller barnen badade & jag lapade sol som värmde gott på min blekfeta hy.. 😝












Sen kom åskan.. Vi drog på kaninsaffari hos Minna! Noel var så fascinerad! Längesen han satt så still! 😉






Musungar! 😍

Sen blev det glass i hamnen! 







När Martin kom hem så åkte vitbok Biltema. Handlade lite där & sen käkade vi thaibuffe på shoppingen. 😋 Martin & Noel åkte hem & jag & Lina mötte upp Elle & gick på Ikea med henne igen! Hon har lite & shoppa då hon är mitt i en flytt! Vi kan inte handla så mycket då vi vill boa in oss först! 😃 från Ikea drog virtuell Elles nya lya! Såg najs ut! 😍

Idag har jag städat lite.. Det är ju verkligen så nu att jag inte orkar bry mig hur det ser ut här hemma. Jag lixom känner att det finns annat att bry sig om.. Men nu så fick jag lite nog & ett par timmar senare var det fint hemma igen! 👍 Noel var ute & cyklade & Lina tittade till honom ibland. Han är en buse & åker ifrån området ibland.. Till fotbollsplan bara än så länge.. Men ändå.. Blev besviken på honom idag & sa det till honom. Han tog nog in vad jag sa till honom & ångerfull verkade han sen.. 

Efter 10 någongång åkte vi med Ida & Zeb till svärisarna. Åt god lunch, lekte, fikade & hade en trevlig dag ute på landet, trots regn.. 










Mycket mysigt! Lina ska sova där i natt. Hon ringde nyss, dom är på bilbingo 👍 ska läras i tid! 😜

Vi åkte hem, handlade & åkte hem till Ida & Kristoffer & åt tacos! Sååå gott! 😋

Nu sover Noel som en bebis. Jag ska nog bara ta en snabb dusch & sova jag med. Så jag blir frisk.. 

Imorgon går Martin på semester oxå! Längtar! 1 vecka tillsammans & det ska bli den bästa! Imorgon är det 7 veckor kvar tills vi får tillträde! Längtar så galet mycket.. Ja det går inte att beskriva.. 

Bästa! 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0