Mina barn!

Åh vad jag saknar barnen nu!! Jag saknar dom fina underbara ungarna så otroligt mycket! Vill bara krama dom nu! Jobbigt att längta så här! Men jag vet att dom har det bra, dom har det roligt & dom är på ett ställe dom älskar att vara! Men ändå! Mina fina små juveler!! ❤️

Imorgon får jag träffa Noel iaf! Då kommer han hem. Lina & Martin ska åka på läger över helgen. Jag & Noel ska till pappa! Vi ska åka tåg! Lyckan är total såklart för lille sonen! 

Nä! Nu får denna dag & imorgon gå fort så jag får krama Noel, får vänta med att krama Lina tills på söndag. 😕

Jobba, sen när vi kommer hem åker vi till Erikslund & ska köpa present till min bonusmamma. ☺️ Sen äta mat.. 😋 när vi kommer hem blir det lite packa igen! 👍




Älskade mirakel! Mamma älskar er! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0