Redan onsdag!

Jisses! Jag blir helt chockad vad dagarna går fort! Jobb-dagen swishar förbi innan man knappt har börjat! Så roligt! Lite ovan att jobba 7-16,då jag brukar 5 av 6 veckor ha en ledig dag i veckan. Inte för att jag skulle ha nå emot att jobba så här, men som sagt, det är ju en vana! 😃

Jag cyklar till jobbet på morgonen. Otroligt skön start på dagen & man vaknar till ordentligt! 😜

Flytten närmar sig med stormsteg! Den 18/8 har vi tillträde & det är nedräkning här hemma just nu! Är så less på att bo här nu & barnen med! Vill inte gå in på detaljer varför & så här, men jag lovar att det ska bli skönt att flytta & ha lugnet som granne! 😃

Martin & barnen är lediga denna vecka. Nästa vecka ska barnen vara hos farmor & farfar, då fritids & förskola fortfarande är stängt här i hummelsta. Det finns ju sommaröppet i stan, men vi gör allt för att barnen inte ska behöva gå där! ☺️ Åh detta funkar kanon! Så nästa vecka ska vi packa!! Packa, rensa, röja! Åh jobba.. 😜

Jag saknar Ida, Kristoffer & Zeb! Jäkla skit alltså! Man är ju så van att ha dom nära sig. Dom är uppe i norr på deras semester, vilket är underbart för dom såklart! Men saknar ändå! Ses ju flera gånger om dagen & äter ofta mat tillsammans. ❤️ Tur man har sms kontakt!!😜

Nä nu ska jag göra mig klar, sticker om 20 min typ! Ha en fin onsdag! ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0