Slut på semestern

Ja sista dagen på ledigheten & det känns faktiskt helt ok! Spännande att komma tillbaka till jobbet med en ny chef! Har träffat henne en gång, men nu ska jag jobba tillsammans med henne! 👍 känns otroligt roligt!

Denna helg har varit kanoners! Känns så bra! Att avsluta en ledighet på ett bra sätt! 😃

I lördags hängde jag med min pappa & hans kompis. Jag var lite fyllechaffis & körde dom runt lite så dom fick hälsa på en gammal vän & så fick jag träffa farfar & hans syrra! 😃


Pappa & hans två vänner. Min far i blå skjorta om nå missat det. 😜


Fina Mälaren. Dom bodde kanonfint i Gäddeholm 👍


Barnen & Martin hämtade mig sen, här är dom i hallonbuskarna hos min farfar ❤️

Vi åkte sen till barnens farmor & farfar. Gillade & kvällsbadade & Noel sov kvar! ☺️


Kvällsbad med kompisen densel 


Svärmor & jag ser på! ☺️

Idag har vi varit hemma. Pappa kom & hängde med oss en massa timmar, grillade & svärisarna kom med Noel! 👍 ordningen är återställd, skitungen är hemma! 😜 det blev kvällsbad ikväll igen. I Bresse med Elle & Co.



Elle & Lina mys! ❤️

Nu ska jag duscha & sen sova. Måste gå upp senast 5.15 imorgon. Ska cykla till jobbet! 👍

God natt! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0