Spontanitet

Halloj! Jag tycker om spontanitet.. Tro det eller ej, MEN jag är ganska bekväm av mig med. 

Idag kom vi hem från landet, mötte på Ida på en gång, som fick käka med oss! ☺️ Mitt i middagen säger Martin, jag vill åka vattenskidor, kan vi inte sticka iväg.. Ja va fan, varför inte! Vi drog med dom mest spontana människorna Ida & Kristoffer till deras båt. Martin åkte aldrig, men han var nära! 


På bryggan! Finaste Ida, som åker till Norrland imorgon! Saknar henne redan & ögonen blir lätt fuktiga av tanken att inte ha henne nära på tre veckor..


Lina & Maja 😍


Martin var i men han kände att han ville ha ordentlig flytväst. Men jag är stolt över honom! ❤️


Jag & min fina Lina! 


Sen tog Ida över ratten...


.. Och Kristoffer tog över! 👍 superkul! 😄



Ida & Kristoffer försöker få Noel att inte vara rädd för att åka båt. Han har skräck pojken. Men innan sommaren är slut har han åkt, han var i båten när den var vid bryggan iaf! Framsteg! 👍 Kristoffer ger sig inte heller! 😜


Zeb älskar dock att åka båt! 😂 så fin, han kommer jag med sakna! 

Nu en kall öl, imorgon blir det bad igen! Måste bättra på brännan ännu mer! 😜

Bjuder på en sista badbild från idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0