Äntligen semester!!!

Jiiiihhhuuu!! Semester! Ledig från jobbet i 3 1/2 vecka!! Ska verkligen ta dagen som den kommer! Slappa & bara vara! Hoppas på dina soliga dagar, då parkerar vi oss på stranden hela dagarna! 😃 

Börjar semestern med med midsommar firande med familjen Thörn! 👍 ska bli fantastisk trevligt!! 😃 fira midsommar på ängsö har vi aldrig gjort.. Ska bli kul & se hur dom har det där.. Jag har haft så mycket att göra sista veckorna så jag har totalt glömt bort kläder till mig själv imorgon.. Får ta nå gamla paltor.. 😉

På lördag ska barnen sova hos farmor & farfar & vi ska bara vara tillsammans jag & Martin! Vi behöver det! ❤️

På återseende! 😘


Vår kyl gick ju sönder, idag fick vi en ny, hur tänker dom här?? 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har varit på Ängsö en gång. Mysigt och mycket folk. Vi åker till Jimmys syster i Kolmården /Norrköping. Ska bli trevligt. På söndag eller så tycker jag vi ska höras. Är vädret fint kan du väl ta kidsen o komma hit så går vi till Skultunabadet eller nåt :) puss o gull. 😘

2014-06-19 @ 18:10:46
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Camilla

Någon dag nästa vecka menar jag alltså :)

2014-06-19 @ 18:11:37
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0