Ett dygn på landet

 Halvligger i soffan.. Barnen sover & jag kommer nog inte bli gammal ikväll heller. 

Vi åkte igår ut på landet, till svärisarna & sov där. Tog med oss Nicky oxå! 👍


Spelade lite kubb när vi kom fram, innan regnet kom. 😉 killarna mot tjejerna. Noel avgjorde matchen & slog ut oss tjejer 😄 




Buskillen! 😍

På kvällen åt vi tacos & hade fredagsmys. En lugn & mysig kväll ute på landet, med tystnad som granne, inget gap & skrik. Inget dunkande i väggar & inget bråk ute på gården. Ja det ska bli skönt att flytta! 


Fick ett halsband av svärmor! 😍 så fint! 👌

Efter frukost  imorse så drog vi ner till sjön & fiskade, men fångade inge napp som Noel sa.. 😂 men mysigt & barnen tyckte det var roligt 


Mina fina killar 😍



Brudarna! 😜



Påvägen hem fick vi punktering, det har varit en tidsfrågan, däcken är slut & vi har beställt nya.. Bilen har kostat alldeles för mycket pengar nu.. Men idag, på landsvägen som tur var, small däcket.. Tur Martin är så händig & bytte däck på en kvart, med viss assistans från mig. 😜 han är bäst min man! ❤️


Vi åkte hem. Barnen duschade & badade & sen for vi vidare på kalas hos Liza som fyllt 4 år! Pluttan! Stora tjejen nu! 


Jag har fått in snitsen med inbakad fläta nu ju! 👍 Lina är så lycklig över det! ☺️ Känner mig ganska stolt över det! 😃


Vår fina Madicken i trädet, med tungan ute! Sötaste kissen! ☺️


Kvällshäng när den är som bäst! ☺️

Idag är det 14 år sen min mormor dog. 14 år av saknad! Tänker på min vackra mormor extra mycket idag & tänder ljus för henne ikväll! Älskade mormor. Jag saknar dig alla dagar om året, men idag är du extra saknad! 



❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0