Kattfan

Inatt vaknade jag av att vår katt Madicken kom in runt 2 tiden. Katterna går som dom vill in & ut genom Linas eller Noels fönster & vi måste ha dom öppna annars smäller vi av däruppe.. 

Vaknade iaf att hon kommer in & jamar så det dånar upp på övervåningen. Går upp & ser vad som är fel, ser inget förrän jag sätter mig på toa. Hon har släpat in en mus! 😖 äckligt vidrigt & fruktansvärt!!! Innan jag fick ut både katt & mus & kunna somna om.. Tur var musen död.. 

Fy detta har aldrig hänt med våra katter, men någongång ska vara den första! 😱

 
Men fin det är hon!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha.. Lite roligt är det faktiskt även om jag förstår att det inte var det för dig :)

2014-06-11 @ 09:59:08
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0