Lata dagar

Hej hopp! Igår var jag ledig efter en jobbhelg, som förövrigt har gått bra! Smidigt som sjutton! Det gillas! 😃

Igår packade jag, Noel, Elle, Neo & Nicky bilen med kycklingsallad & drog in till klosterparken & la ut filtar & där parkerade vi oss ett par timmar! 👍☺️







Lat dag. En dag utan några måsten! Dammråttorna rymmer inte..😉


Kika på båtarna oxå 😜

Sen åkte vi hem till Elles mamma på kaffe !




På kvällen var vi hundvakt åt Zeb. Jag & Zeb tog en långpromenad & njöt av fina kvällen! 



 
Hehe.. Ser lite fånig ut. Sötnöten! ❤️

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag älskar den undre bilden på Noel och hans plutmun 😅 Snart är det semester babe. Härligt. Det är du så värd. Kram!!

Svar: Haha! Ja den är så söt! 😜 ja snart semester & då ska vi ses flera gånger! 😘
carolalola

2014-06-17 @ 22:41:57
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0