Loppis, host & vänner

Hej! Min förkylning håller i sig.. Snoret har börjar ge med sig, men har en hemsk hosta som inte vill ge sig.. Dricker nu te med honung innan jag ska lägga mig. 😔  har sån träningsvärk i magen & det känns som revbenen är av! 

Men trots detta har jag haft en bra ledig helg! Som vanligt! Kan bero på alla bra människor som man har runt sig! ☺️

I går så åkte jag & Elle med våra tjejer på loppis & sålde iaf hälften av allt Elle hade med sig! 👍


Det var kul! Jag älskar ju loppis & det är ofta mycket trevligt folk på Fyris! 😃 mådde som sagt inte hel hundra när vi stod där, somnade i bilen på vägen hem.. 😜

Lina följde med hem & packade sin väska & åkte sen med nicky hem & sov där inatt.. Min stora tjej!

Vi var hundvakt! Mysigt att ligga i soffan med Zeb.. Jag var däckad igår kväll! 




Imorse fick jag sovmorgon till 8. Mina fina killar åkte till maxi när jag sov & köpte färska frallor! Så gott! Älskade man! ❤️


Så lika! Mina hjärtan! ❤️

Efter frukost hämtade vi Lina & Nicky & åkte på auktion.. Kikade en sväng men åkte hem ganska fort då våra barn inte kan hålla sams.. 😒 


Fina är dom iallafall! 😍

Så hängde vi hemma. Barnen lekte hela dagen med vissa uppehåll. Noel var på kalas & jag hängde med Ida & Zeb. Solade! 😎


Lina leker med Zeb 


Varmt & gött! Älskar värmen! Tack för att du kom tillbaka! ☺️


Fick sällskap! 😜

Nu ska jag duscha & sova.. Måste bli frisk NU! 

Bjuder på en sneak peak 



Kort taget på ett kort ☺️ där är ingången till vår dröm! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0