Skolavslutning

Halloj! Idag har det varit skolavslutning i tillinge kyrka. Min stora underbara tjej har nu gått ut tvåan & jag undrar som vanligt, vart tar tiden vägen med min lilla tjej? 😜 


Molly & Lina utanför kyrkan. Så förväntansfulla små fina tjejer! 😃 jag älskar verkligen skolavslutningar i kyrkan. Stämningen gör mig tårögd! Glada & uppklädda barn, glada fröknar & alla fina uppträdanden! Ett helt sommarlov framför sig. Jag minns själv, det var magiskt! Som rektorn sa: det som att luften vibrerar här inne! Helt magiskt! ☺️


Noel i kyrkan. Han var rastlös idag.. 


Åsa & Jimmy! ☺️



Krama fröken Linda ☺️

När vi kom hem hämtade vi Zeb & jag & barnen gick en vända med honom! Sen hem till pappa & farmor som var med i kyrkan oxå. Vi fikade, barnen lekte & hoppade vattenspridaren & lekte järnet! 

Åsa, Jimmy & Molly kom över & snackade lite & fikade. 👍

Igår var jag & Åsa inne & köpte avslutningblomma till fröknarna tre. Supernöjda! 👍




Vi fixade dessa! Planterade & pyntade! Vi är supernöjda! 👍

Nu ska jag snart lägga Noel, sen ska jag gå en runda med Zeb, duscha & sen blir det orange is the new black! 😄

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina barnen och fina blommorna. Vad pyssliga ni är som fixar själva. :) Säkert jätteroligt att få.
Du är bäst. Puss ♥

Svar: Du är babe! 😘 tack!! Det är roligt att pyssla! 😃 puss!!
carolalola

2014-06-12 @ 06:13:10
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0