Äntligen fredag!!!

Äntligen är fredagen här! Som jag längtat! Denna helg kommer väl till pass! Kan inte minnas när vi var friska OCH lediga! 😉 kan vara därför att jag längtat så otroligt sen söndag kväll typ. 😜

Men nu är det helg! Jobbar idag, men sen ska jag bara vara när jag kommer hem! Höll på som en galning här hemma igår. Lagade mat, städade, bäddade rent i sängarna & åkte på kvällen & storhandlade!! Det sistnämnda var så mysigt! Åkte tillsammans med Elle & hade en trevlig kväll på Willys 😜 det är lyx som mamma, att åka själv & storhandla på kvällen, ett extra plus var ju att Elle följde med! 😍

Nu ska jag ta & plocka undan frukost & sen göra det sista här hemma innan det är dags att gå ut i bilen & börja dagen!

Ha en fin helg! Det ska vi! 👍




2 bilder från i måndags ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0