Lediga dagar två

Hallå! Ligger nedbäddad i sängen redan. Duschat länge & såg ingen anledning till att vara uppe längre. Barnen somnade strax efter 19, Martin strax efter i soffan, jour inatt vet ni.. 1.30 drog han till jobbet.. 😳

Nu ligger vi båda, Martin somnar nog om snart & jag ska lösa korsord tror jag. 

Jag har varit ledig i två dagar nu. Ska jobba helgen. Blä! Men mina lediga dagar har varit kanon! 👍

Tisdagen blev dock bara halv på jobbet.. Eller till kl 10, dagis ringde då & sa att Noel va lös i magen. Åkte & hämtade honom & han var som vanligt.. Åt, lekte, bajsade kottar & ja ni hajar.. Tycker dom är drastiska i att ringa ibland.. Ok om dom mår dåligt. Men Noel lekte ju.. Jaja.. 


Sjuk va? 😉

Lina följde med mig på ridningen på kvällen, har lovat henne så länge så det var på tiden! ☺️



Hon tyckte det var roligt! Åh jag med, min stora tjej!! 

Igår var Noel ledig med mig. Vi lämnade Lina i skolan & åkte sen in till stan & handlade lite. När vi kom hem hämtade vi Zeb & drog ut i skogen i närmare 2 timmar! Tillslut bad Noel om att få gå in! 😜





Kul hade vi iaf! Noel hade täten & vi gick stig, efter stig.. Kastade kottar till Zeb & upptäckte nya delar av stora skogen! 😃 

Vid lunch kom Elle & åt med oss & Lina ville inte komma hem utan stanna på fritids & träna på ett uppträdande hon hade idag med sina kompisar på självaste 80 tals dagen som som hade i skolan! 

Elle & Noel åkte & hämtade Nicky & Neo på skolan. Vi käkade mellis & lekte. Nicky stannade kvar & åt middag med oss. Ida kom oxå över & käkade med oss! 😃

En bra dag!!

Idag vaknade vi vid sex för att hinna med linas utstyrsel till 80 tals dagen i skolan!


Super snygg tjej! Mammas stolthet! 😍

På storsamlingen sjöng hon i henne & hennes "gängs" band & hon var verkligen grym! Alla tjejer var så bra! 😊

Jag var med henne i skolan idag fram till lunch. Kul att se hur det funkar saker & ting. 👍 

Traskade sen hem till Elle på lunch, kaffe & kaka 😋 

Sen stack jag & Martin till syncentralen i Uppsala på habilitering samtal! Gick bra det med! Hem & hämta Noel på dagis & hem till Elle där Lina var, då Elle & nicky hämtade henne i skolan! 😘 vi käkade pizza tillsammans! Sen hem med trötta barn & trött Martin 😜

Nu sover han, jag ska lösa korsord som sagt! Jobbdags imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0