Svacka..

Blä blä blä! Nu måste jag få gnälla av mig.. Jag är så less!! Jag är inne i en svacka & tycker att det mesta är en pina just nu.. Allting är lixom... Tråkigt! 😢 

Skulle vilja göra något, roligt! Helst tillsammans med min älskling! Bara han & jag.. Skulle vilja så mycket, men det känns bara som om man står & stampar. 

Har lunch på jobbet nu. Ska ut snart igen. När jag mår så här & känner så här så känns det som att jag inte kan göra mitt jobb på det sättet jag vill.. 😔 kan inte ge 100 % vilket jag vill göra när jag jobbar.. 

Det tar lixom stopp.. Hoppas att denna dumma känsla försvinner snart.. Jag vill inte gå omkring & vara irriterad mer.. 😩

Tack till min familj & mina vänner för att ni är så himla bäst! Utan er vore livet kasst!  ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0