Bra ledig helg!

Hej. Känns som att dom flesta lediga helgerna jag har med min familj blir så bra! Mer & mer avslappnade med tanke på att barnen blir större! 😉 men sovmorgon lyser fortfarande med sin frånvaro.. Fått sova till 7.15 både lördag & söndag, det är ju helt ok.. Kan inte få allt. 😜

Fredagen efter jobb var jag & familjen på lite äventyr. Sen bjöd vi över Ida & Kristoffer på tacos! Skön fredag helt enkelt! 👍 man är ju så slut på fredagskvällarna! 


Världens bästa Zeb var såklart med! 😍

I går så styrde vi bilen till Jälla & årets kosläpp! Mötte Martin, Tess, Amelia & Liam där! Mysigt att se på allt på gården, äta bulle & se dom glada korna springa ut i hagen! Tänk att se dom skutta & sparka bakut! 


Lilla kalven stod i början ☺️




Provsitta i traktorn 




Martin & Liam ☺️


Väntar på att kossorna ska komma





Söta ju!

Efter det åkte vi till donken i Enköping & åt lunch där. Noel skulle på kalas, så snabbast möjligt!


Ny sallad hade dom där! Smaskig! 😋

På kvällen kom Ida över & åt mat. Vi kikade på esc en stund.. Hela orkar man ju inte med & se 😉 tyckte Sanna var grym! Trodde på henne faktiskt, ang vinnaren har jag inte en enda kommentar ☺️


Mysigt! ❤️

Idag då.. Jag vaknade med tron att vi skulle inte göra nåt.. Bara vara hemma.. Jag & Lina gick en promenad med Ida & hundarna, ja 5,7 km gick Lina med oss! Så duktig!! När vi kom hem bestämde vi oss för att åka till Martin bror Micke m familj. Kusinen hade fyllt år! ☺️ Förra helgen kunde vi inte åka då vi var ganska sjuka då..


Lina & Ida kusin dansar


Noel & Malte kusin fäktas 😃

Det blev en mysig dag på landet hos kusinerna! Pannkaksfest & massa lek! ☺️

Nu ska jag sova. En 5 dagars vecka framför mig! Natti natti! 


Se vilken fart det är på busen nu! 😍 han är så duktig! 👍☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0