Dumma magsjuka

Hatar denna äckliga åkomma som har flyttat in i Noels mage nu. Han kräktes hela natten, så fort han fick i sig en droppe vatten. Sen kräktes han inte på 6 timmar, sen kom all vätska igen! Nu har det gått 3 timmar sen det. Han har ätit fil & druckit vatten! Han är hungrig säger han nu.. Ska koka lite fisk åt honom 😒 min stackars kille! 


Jag/vi har hunnit en hel del här hemma idag! Passa på när man är hemma iaf! Jag & Lina gjorde läxan efter frukost, sen gick vi ut på en promenad med Ida & hundarna. Lina gick utan gnäll 4,2 km! 👍 duktig tjej! 


Sen har vi tvättat en maskin, bäddat rent i alla sängar. Jag har alla fönster kvar där uppe. Ska ta dom på em, här nere är dom klara! 😃 jag har rensat klart båda barnens garderober så nu måste jag stå på loppis igen! 👍😊 

Martin har städat hela badrummet med sprit! 😉 hoppas verkligen att ingen annan blir sjuk! 

Martin & Lina är inne i stan & handlar lite. Jag & Noel ser på Sune på bilsemester 😄 så rolig! 

Ha en fin fredag! 😘

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men fy. Inte ni också. Blev ju jävligt långdraget här. Hoppas han är piggare och att ni andra slipper. Det är för fan maj nu.

Jag är väldigt dålig både på blogga o läsa numera känner jag. Massa att läsa ikapp här.

Hoppas ni får en bra helg. Kram kram ♥.

2014-05-02 @ 21:45:18
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0