Fint som sjutton!

Helgen försvann lika fort som den kom, som vanligt. 😉 

I fredags var jag ju ledig.. Skulle ha jobbat hela helgen men som sagt bytt så ledig idag. ☺️

Igår efter jobbet var inte familjen hemma. Jag & Ida mötte upp Kristoffer, Anneli & Mange & åt middag på hamncafet! 👍 mycket mysigt! Sen åkte vi hem & tog en kvällspromenad med Zeb, senare blev det en öl på altanen innan myggen invaderade oss. 😁


Finaste vännen & hennes bästa vän! ❤️

Fick idag sovmorgon av mina fina barn & man. Färska frallor & frukost på altanen! 😍 ett kuvert med en trisslott & presentkort på H&M! Kanon! Behöver verkligen nya kläder! ☺️

 
Kärlek! ❤️

Efter lunch åkte vi en sväng till min mamma med en påse polly & lite fika! ☺️ 




Annars har dagen bara fördrivits här hemma. Utan några måsten, förvisso har jag tvättat lite, men det är ju en simpel sak! 


Älskade unge! Lina är så otroligt mysig med Zeb! ❤️



Snart ska Noel få jobba ordentligt i en stor trädgård! Han älskar att jobba vår fina underbara kille! 😍

Nu är det jobb i dagarna fem innan ledig helg i 3.. 😃 man får sova snart va?

Tjing! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0