Fy bubblan!

Nu är det jag som blev drabbad av denna äckliga magsjukan! Gårdagen var hemsk! 

Vid 21 på lördagen började jag må illa.. Jag tänkte att det var att jag inte gått på toa på nån dag.. Ville inte tro det var magsjuka. Jag blir ju aldrig smittad... Men det satte sen igång ca 3 timmar senare från båda hållen! Jag hatar det, hatar att spy! 😩 låg på toa & grät.. Vidriga sjukdom!! 

Igår sov jag hela dagen! Är så glad över att jag har en sån omtänksam man! Han var ute med barnen, sen på em körde han dom till farmor, utifall han oxå skulle bli sjuk, sen för att dom ändå inte får gå till skola & dagis när jag är sjuk. Han sprang i tvättstugan med alla spy kläder & sängkläder! Köpte klorin för att städa hemmet med det! ❤️ Så bra! Bästa mannen! 😘

Jag märkte knappt av nåt igår.. Tittade upp ibland.. 😕

Nu ska jag kurera mig.. Återfå vätskebalansen är idag prio! Saknar barnen så jag håller på att gå sönder, mina fina mirakel! 😍

På återseende! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fy bubblan vad vidrigt. Finns inget värre. Eller jo, halsfluss ligger ju på samma nivå. Positiva är ju att det är rätt snabbt övergående men det är ju ingen tröst när man väl är där.
Hoppas du är tillbaka på banan snabbt. Stor kram.

2014-05-05 @ 12:20:09
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0