När turen kommer tillbaka!

Tjoho! Ingen är lyckligare än oss just nu! Ingen! Jag kan försäkra er om det! I augusti går flyttlasset till det finaste huset jag någonsin skådat, till vårat drömhus! Där barnen ska växa upp & där vi ska bli gamla tillsammans jag & min kärlek! 

Vad hände tänker ni nu.. Jo vi kan säga så här, att det har blivit ett missförstånd. Mellan oss, mäklaren & säljarna. Alltså så kan det bli.. Vill inte skriva ut här.. Men ny besiktning är gjord, inte för att vår vän som gjorde den första gjorde ett dåligt jobb, utan nu tog säljarna ut Anticimex som kollade! Badrummet behöver åtgärdas, men inte nu & det kommer inte kosta massa pengar.. Det är inget som är farligt för oss, inget som vi inte kan bo i.. 

Men undrar ni nåt fråga mig eller Martin. ☺️ Vi är iaf toklyckliga & detta har för oss varit jättejobbigt! Vi har mått fruktansvärt dåligt! 😩 

Men nu ska lägenheten sägas upp & rensning ska påbörjas! Tänk att jag & min kärlek är husägare! Jag kan knappt tro det är sant! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0