Detta med att jobba helg

När jag jobbar helg så gräver jag typ ner mig. Jag jobbar, åker hem & äter, umgås med familjen & sover. 😜 bekväm helt enkelt. Denna helg har jag gjort helt tvärtom!
 
I fredags var jag ledig. Jag, Elle & Noel åkte till Ikea & Biltema. Körde sen hem Elle som skulle fixa lite hemma för att sen åka hem till oss. Svärisarna kom över & vi åt tacos tillsammans hela högen! Så mysigt! 😃


Noel var på dagen den bästa städhjälpen! 👍❤️

Igår jobbade jag 7-15.45. På vägen hem plockade jag upp Sandra, Robban & Bastian! Vi gjorde hemmagjord pizza & snackade en massa skit. Jag körde hem dom vid 21. Så enkelt men så sjukt trevligt! Vilka människor alltså! ❤️




Trevligt som sjutton & det måste göras fler gånger helt enkelt! 😘

Idag jobbar jag samma pass. Får se vad vi hittar på ikväll. 

Nu ska jag göra sista rycket, familjen snarkar i kör 😍


Fast jag är inte ensam 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0