Åh hej & hå!

Dagarna bara springer förbi! Men det är ju verkligen kul att det händer nåt.. Eller nåt! 😉

Jag lider av min PMS denna gång. Hårt! Beror på hur det ser ut runt omkring mig under min PMS & denna gång är det jobbigt faktiskt! Satt & åt frukost i morse & började gråta.. Bara så där.

Inte lätt just nu med lite saker runt omkring & allt blir lite smått förstorat när jag har PMS.. Men men.. Blir nog bra!

Helgen som var rullade på som vanligt. Lördag var vi hemma förutom en loppisrunda & en tur till leksaksaffären & Noel köpte upp sitt legoförråd för sina sparade pengar! Vi var ute när vi var hemma & räfsade löv & plockade ihop studsmattan. Gräsmattan ser likadan ut idag igen.. Jäkla eklöv. 😜




Läxläsning! ❤️

I söndags var Lina på ridkalas & jag & Noel firade Neo som blev 10 år!



Fina barnen! 

Sen drog vi på släktmiddag hos Martins föräldrar! ☺️ Nu jobbhelg framför mig. Bara bita ihop😁

Dags för dusch & umgänge med mannen i mitt liv! Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0