Dessa söndagar..

Ja.. Dessa söndagar när jobbhelgen är över & jag har ledigt framför mig! Nu har jag t o m två lediga dagar framför mig! Så otroligt skönt alltså! Jag har verkligen längtat! Imorgon ska det bli en dag med Noel & Elle! ❤️ Jag har lovat Noel att åka till Vallby & kika på djuren. Ska äta lite lunch i form av picnic tror jag med! 😃 

På kvällen blir det ridskolan med Lina! Perfekt! Tisdagen ska spenderas med svärmor!

Känns som mina lediga dagar kommer bli kalasbra! 👍 


Jag är trött ikväll.. Blir inte så sent alls.. Ska klippa Martin nu, sen en varm dusch innan sängen ropar på mig!

Tjing! 


Mms när jag jobbade.. Vill bara åka hem när jag får såna bilder! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0