Freeeedag!

Tjoho fredag & kidsen kommer hem från höstlov hos farmor & farfar. Jag saknar dom så sjukt mycket! ❤️ Mina fina underbara älsklingar! 


Nu kan man se köket som färdigrenoverat! 👍 gardiner & lite saker på väggarna bara & så måste jag få tag i en matta! 😃


Mycket nöjd!

Linas rum är färdigrenoverat & alla lister är på plats. Jag började inreda igår. Så det är på gång! Jag vet att vår lilla tjej kommer bli glatt överraskad när hon kommer hem idag! ❤️ Noels säng ska vi göra om till en Borg.. Ja vi har visioner! 😜

Igår var Ida, Kristoffer, Zeb & zelma här! Jättekul att ses! 😍




Älskade hundar! ❤️

Nu ska jag göra mig klar snart & sen pipa till jobbet! ☺️

Trevlig fredag gott folk! Det ska jag ha! 😃


Igår morse vid vårt hus! Har jag sagt att jag älskar att bo här, med lugnet som granne! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0