Hujedamig

Hej.. Jag vet inte var det är.. Men jag känner mig så trött. Så sliten & så otroligt less.. Irriterad & går bara undan för att inte visa.. Tårarna bränner bakom ögonlocken.. 

Jag vet att jag behöver vila, inte göra nåt alls & bara ta det lugnt! Det bästa för min stressade själ, för jag vet att det grundar sig i just stress, är promenader & även trädgårdsarbete. Sen har jag slutat äta socker. Jag mår så fruktansvärt dåligt av det! Påriktigt så kan jag må dåligt i dagar efter jag ätit socker.. 

Behöver ledighet & göra saker som bara jag vill.. Snart är jag ledig i 3 dagar. Ska bli så skönt! Bara ta dagen som den kommer & vara med min älskade familj! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0