Min vän..

Idag går min kära, fina & rara vän på tjänstledighet! Kan inte med ord beskriva hur tråkigt jag tycker att det är att inte ha Ida på jobbet dagligen, att inte åka bil tillsammans på morgonen, att inte ha Ida & kunna ventilera dagen på jobbet på vägen hem & sen kunna släppa det. Hon är en trygghet för mig! 

Men jag är glad för hennes skull flera gånger runt jorden! Jag känner lyckan med henne & hennes val är helt korrekt! Hon är bara 21 år & hon kan ju ute stanna på hemtjänsten föralltid! 

Men kommer sakna att ha henne på jobbet. Helt klart! Men jag vet att vi kommer ses iaf, men det kommer bli en livsomställningen var så säker!

Men all lycka till dig Ida! 😘


❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0