Slut som artist

Jisses vad trött jag är. Det är segt att jobba 5 dagars vecka när man är mer van att vara ledig en av dagarna.. Men torsdag idag & snart fredag & ledig helg med det! 😃

Igår hade jag & Elle en kväll tillsammans. Shoppade, snackade skit & skrattade! Välbehövligt i alla avseenden! Helt klart! Ida kom till chopchop & käkade med oss oxå. Fick vi träffa den försvunna vännen med! 😍 riktigt bra kväll!! Fler såna kvällar vill vi ha! Man är bra dålig på att göra saker efter jobbet. Igår blev det av & våra barn är hos farmor & farfar så jag kände ingen stress hem heller! 👍

Längtar till helgen. Ida & Kristoffer ska åka upp till norr & jag & Elle ska hjälpas åt med hundarna. På lördag ska vi ha halloween fest med barnen & det ska bli grymt kul!! 

Renoveringen går framåt & köket är inprincip klart. Frysen ska upp & lite gardiner & saker på väggarna. Sen är det klart! 👍

Linas rum, vårt forna rum ska målas idag. Vi ska flytta upp våra sängar efter jobbet! 😃 ikväll kommer Ida & Kristoffer & äter middag här! Galet va trevligt!

Allt bara vänder helt plötsligt & man känner att livet bara är så bra! Låt det vara så här nu! 😍


Socialare katt får man ju leta efter. Denna har inte alla hästar i stallet, om ni förstår.. 😄😁

Ha en fin torsdag, min torsdag ska bli bäst! 👍 trots trötthet! 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0