Stressad själ

Hej.. Jag är nu inne i en stressad tid i mitt liv. Jag har svårt att ta det lugnt & ta hand om mig själv. Jag skulle vilja lära mig stressa ned & inte skynda mig igenom dagarna & livet som jag gör.Jag  slåss ständigt med mig själv & med att lugna ner mig. Jag övar. Tränar & försöker.. Men det är inte lätt. 

Ikväll har iaf vi varit på linas fritids & haft halloween kväll med pyssel, spökvandring, mingel & trevliga samtal! Älskar Linas skola! Är så otroligt glad över att vi flyttade! ❤️



Fina barnen! Jag älskar er så!! Ni är det vackraste för mig! ❤️

Gick bebismysa på lunchen idag! Så mysigt!! 


Mysigt att låna & Kunna lämna tillbaka! 😉

Nu en varm dusch & sen SOA! 😃

Stressa ner Carola. Du hinner allt.. Du lever länge till! 😔




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0