Fri-dag

Nu är min lediga dag slut. Haft en bra dag. Fast jag har känt mig lite lätt irriterad idag.. Fattar Dock inte varför.. Men men.. 

Jag & kidsen var ju hemma då det var planeringsdag i denna stad idag. En lugn morgon, med god frukost & dona & greja hela förmiddagen! 👍

Vi lunch åkte vi med Ida & Zeb till Elle & alla barn! ☺️ Pannkakslunch, kaffe & lek i lekparken! Det var trevligt att ses! 😘




Neo & Noel käkar pannkaka 😋




Lekparkshäng 


Finaste vännerna ❤️

Lina stannade kvar när jag & Noel åkte hem. Hon kom hem för en timme sen. Nyduschad! 👍 lyx, tack för hjälpen raring! 😘

Nu ska jag gå ner & duscha & sen blir det SOA! Så spännande nu ju! ☺️

Tjing! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0