Jobb-helg!

Laddar för en sista jobb-helg innan jag går på mitt schema med 40 timmar/ vecka!! 😜 känns ju som bekant alltid tungt att jobba helg, inte för själva jobbet utan för att vara borta ifrån mina älskade barn & min kära make! Men ju nu känns det helt ok... Jag ska väl stå ut nu då. 😜 

Igår var jag ledig med Noel. Grovstädade övervåningen & tvättade fönster. Dammsög resten av huset & tvättade några maskiner. Efter lunch så åkte vi in till stan & shoppade lite. Kl 17 var det dags för Gud & spagetti i kyrkcentrum. Alltid lika trevligt att träffa folket i byn! 😃

Martin har sovit borta inatt. I Arboga är han med jobbet & har väl nå teambuildning grejs.. Känns så tomt! Som jag saknar min älskling! Men idag kommer han hem! 😍

Nu ska jag dricka mitt kaffe & sen är det dags att jobba. Förkyld som sjutton är jag.. Härlig hosta & huvudvärk. Men nu kör vi! 😜





Efterträtt efter god mat!! 😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0