Ledig

Galet skönt att vara ledig idag! Förkylningen är inte rolig just nu.. Bihålorna gör så ont & hostan är vidrig.. Sen pricken över i:et så vaknade jag imorse med igenmurat öga.. 😩 när ska det vända? När ska jag få må bra igen? En vecka har jag mått prutt nu. 😢 ridning ikväll. Martin ska på föräldramöte på dagis så båda barnen ska med till stallet. Hoppas Noel håller sig i skinnet 😁

Idag ska vi vara hemma jag & Noel. Igår fixade vi i vårt uterum & det blev bra! Lite blommor & grejs så kommer det vara så snyggt! 👍 ska räfsa lite grenar & så idag, annars blir det lugnt! 😃 

Sista lediga måndagen & det bästa! Sista helgen är gjord!!  👍👍😃


Myser i soffan ❤️


Min pappa hälsade på igår! ❤️ så mysigt att ha honom här, vi grillade hamburgare, mös i solen & barnen verkligen njöt av att ha honom här! 😍

Galet.. Jag ser nästan själv hur lik jag är honom 😁

Nu ska jag sätta igång en maskin med tvätt. Idag kan man ju hänga ut tvätten! 👍


Solnedgång över Broby igår.. Snacka balsam för själen 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0