Första veckan

Första veckan avklarad efter semestern.. Gått kalas! Såklart! 😜

Fredagkväll. Sitter på balkongen/altanen & njuter av sommarkvällen! Helt otroligt att den äntligen kom, den ljumma sommarkvällen! 😌

Helgen består av kalas, grill, Gustavsvik på söndag i goda vänners lag! 😊 hoppas på sol då, så man kan sola sin kropp lite! 😎

Jag känner att detta kommer bli en bra höst, med lite förändringar i livet & trots att Ida inte bor här längre! Jag ska ta vara på det som gör mig glad & som ger mig positiv energi.. Resten kan vara.. 

Ikväll har jag funderat så.. Grubblat & tänkt.. Tårar har runnit & jag har så mycket som jag vill få ur mig.. Tur jag har min man som stöd. 

Men i detta så vet jag att det kommer bli bra.. Tids nog & bara jag följer min magkänsla.. 

Over!

Lugnande vy! 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0