Åh så lite halsfluss

Jaha.. Du som tycker vi ska vara sjuka. Du tycker kanske inte att det räcker nu? Var med Lina på vårdcentralen igår & som vi misstänkte efter 2 sömnlösa nätter med panik & en "boll" i halsen, feber & knappt någon mat så förstod vi ju att det var halsfluss. Mycket riktigt! Kåvepenin i 10 dagar. 😢 mitt hjärta! 
Jag. Ont i bihålorna & hosta ifrån h-vete.. Bättre annars.. Men hur mycket snor kan man producera? 😱
Vi missade festen igår, med våra fina vänner ifrån hummelsta! Martin & Noel var ju dock där. Jag & Lina kurerade oss, med film, popcorn & fiskbullar 😋
Är så lyckligt lottad över dessa människor. Galet vilka äkta vänner som varit i vår närhet så länge men nu senaste halvåret ännu närmre. Som vänner! 😍

Fick detta kort skickat igår i vår grupp😁 älskade människor! 
Nä nu ska jag sätta igång en tvättmaskin, sen åka in till jobbet en sväng faktiskt. Har ju ganska mycket att ta igen om man säger så. Så ett åar timmar utan att bli störd av telefon så är jag på banan igen hoppas jag! 

På återseende mina damer & herrar! 😚

Tacka vet jag Kåvepenin.. Feberfri! Men vila idag med 👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0