Ida

Jag kan lixom inte fatta att du har flyttat 98 mil ifrån mig. Jag blir nästan arg på dig när jag tänker på det. Jag hatar att inte ha dig nära! Jag hatar att inte kunna träffa dig varje dag & hänga som bara vi kunde! 😢
Jag saknar att hänga i varsitt soffhörn, att ha dig som promenad sällskap, att ha dig i sätet brevid mig på väg till jobbet, våra spontanmiddagar. Jag saknar dig, Kristoffer, Ella, Zelma & Zeb nåt så sjukt mycket! Jag saknar Kristoffers mat. Jag saknar dina osmarta ord & handlingar & att bara ha dig här, kunna prata av sig när man behöver & det är inget du inte förstod, lyssnade på eller inte bryr dig om.. 

Du är äkta Ida! Du är påriktigt! 
Jag saknar dig varje sekund, varje minut! Livet går ju såklart vidare, jag lär mig ju att leva ett vardagsliv utan dig & din familj! Men jag kan säga att det fortfarande smärtar! Saknaden & tomheten är enorm än.. 😓
Men snart ska vi ses, jag ska komma upp till er! Tack Ida för att du valde att flytta ner i några år, så att jag fick lära känna dig! Evigt tacksam för det! Tack för att du ringer ibland & finns för mig fast du bor 98 mil bort! 

Inget avstånd kan sära på vår vänskap! Ingenting kan få den förstörd! ❤️ bara för att den är äkta! Så himla jätteäkta! 
Älskade finaste vännen av dom alla! ❤️



Kommentarer
Postat av: Ida

Men gulle dig! Blir rörd till tårar😢💕 saknar er så!!!

2015-12-26 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0