Lucia & sjukstuga

Godmorgon fredag! Äntligen helg igen! Älskar fredagar sedan jag börjat jobba mån-fre! 😀 ledighet, sovmorgon, familjetid, hemmapyssel & tid att umgås med vänner! 😍

Igår var vi på luciatåg & julmarknad i skolan. Noel vaknade med feber igår & är förkyld, så farfar kom & var med honom här hemma, så vi fick se Lina i stora luciatåget i skolan.. Noel såklart ledsen & besviken. Stackarn.. Inte varit sjuk på hel terminen, så just nu.. 😏


Dom är såååå duktiga! Älskar stämningen till lucia! Fina barnen! Vilka proffs!! 😊
Sedan stod Martin i kafeterian & jag vid chokladhjulet i en halvtimme innan vi åkte hem till en varm kille. Som hade spelat hockeyspel med farfar & tv spel! 

I helgen är det julstök i detta hus! 🎅🏻
Hoppas Noel piggar på sig snabbt.. Han har iaf sovit hela natten.. ❤️

Julpyssel i veckan 

Förresten! Igår körde jag fram & tillbaka till Danderyd & gick på utbildning, helt själv!! Är sååå stolt över mig själv!! 👏🏻😄 jag som aldrig skulle köra bil i Stockholm 😎      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0