2 dagar..

Ja i 2 dagar jobbar jag denna vecka! Känns helt ok & denna helg kommer bli händelserik på alla sätt! Längtar! 😃

Igår var jag ledig med Noel & mina favvotjejer Ida & Elle ❤️ vi käkade chop chop & snackade en massa skit! 


På morgonen tog lina skolbussen.. Vad hände med min tjej? 😳 medan jag gick ner med Lina så var Noel själv hemma & väntade på mig.. Återigen! Vad händer? 😁 hemma hos Elle så gick Noel tillsammans med Nicky till affären.. En sentimental dag.. Mina barn är stora nu! 😍



På kvällen glänste Lina på ridbanan som vanligt.. Mitt hjärta svämmar över alltså! ❤️


Ja mina fina barn! Älskade underbara ungar! ❤️ ja & tänk att Noel börjar i förskoleklass i höst. Det är så man baxnar! 

Nu ska jag pussa på dom i soffan & sen ska vi spraka igång denna tisdag! Tjing!


Detta är kärlek ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0