Magsjuka.. Igen..

Inatt vaknade jag & Martin på det värsta sättet man kan vakna på. Noel kommer upp till oss, inget ovanligt nu för tiden dock.. Han somnar om som vanligt. Sen vaknar vi till av att han kaskadspyr ner vår säng. Vi kastar oss ur sängen med täcken & kuddar, så endast lakan & mittenkudden blir nerspydd.. Jag tar upp honom & han fortsätter spy på golvet & sig själv & mig..😭

Magsjukan är som sagt ett faktum.. Han kräks två gånger till tidigt imorse.. Lider så med min älskade unge!! ❤️

Hoppas han får behålla det lilla han får i sig nu.. Endast vatten.. Han vill inte ha något annat. 😔

Hoppas även att vi andra klarar oss & alla som var här igår på ljuspartyt! 😳

Usch vilken ångest detta för med sig.. 😱




Trodde han var uppe & spelade 😍


Ljusparty igår! Oj vad jag handlade 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0